SEO, Google My business, Display marketing?
Der er mange muligheder når det kommer til at øge sin synlighed og få flere kunder online. Men i vores del af verden kan vi ikke komme udenom at Google er vores mest brugte søgemaskine på internettet. Derfor skal man som virksomhed vurdere hvordan man bærer sig bedst ad i forhold til at få noget ud af sin markedsføring.
De rette søgeord på det rette sted, på det rette tidspunkt.
Generelt er der flere måder gøre verdens største søgemaskine opmærksom på din virksomheds eksistens, ved bl.a Google my business profil, displaymarketing, linkbuilding osv..
Det er noget nær den mest skræddersyede måde hvorpå du kan ramme så tæt på den perfekte målgruppe til netop jeres brand.
Hvis du er helt grøn inden for hvad SEO betyder,
så er det ganske enkelt søgemaskineoptimering.
Men hvorfor har du behov for SEO?

SEO er vigtigt for din virksomhed da dine kunder har et behov. Dette behov vil i som virksomhed naturligvis gerne dække.
Lad os sige at det drejer sig om en lokal restaurant eller butik. Her vil det være ekstra vigtigt at denne er let at finde frem til på Google når der søges lokalt efter kernekompetencer.
43% af alle søgninger på Google er søgninger som indeholder eksempelvis bynavn eller områdenavn.
Kunden skriver behovet efterfulgt af lokation såsom “restaurant slagelse” og søgemaskinen kommer herefter med relevante forslag, og kunden får potentielt dækket sit behov ved en udvalgt restaurant i Slagelse.
-er din virksomhed ikke på denne liste af forslag, er i slet ikke med i lodtrækningen om kunderne..
Er du interesseret i at få mere at vide om
hvordan i skal eksponere jer korrekt på Google?
Så tøv ikke med at tage fat i os.